Ga naar hoofdinhoud

Niet omdat het kan, maar omdat het moet

In sommige branches is het breed geaccepteerd dat klanten recensies achterlaten en daarmee een dienst of het product beoordelen. Vaak gaat dit aan de hand van een aantal sterren of een cijfer. Zo houden klanten bedrijven scherp op het leveren van de beloofde kwaliteit. Ontvankelijk zijn voor commentaar, positief en negatief, leidt dan tot verbetering. Omdat iedereen toegang heeft tot deze data, kan men zelf kiezen of het wenselijk is om bijvoorbeeld ergens te gaan eten. Voor restaurants, hotels en winkels alsook in de reiswereld is deze wijze van beoordeling niet meer weg te denken. Ik weet dat er pogingen zijn gedaan om een dergelijke beoordeling van bedrijven ook in de bouwbranche te implementeren. Het is niet van de grond gekomen.

Premium artikel

Het artikel dat je probeert te lezen is een  Premium  artikel
 Premium  artikelen zijn alleen toegankelijk voor premiumleden én abonnees van Bouwwereld.

Digitaal basis

Voor 7,95 per maand (excl. btw) sluit je al een  Premium abonnement af. Zo heb je altijd actuele en vakkundige informatie tot je beschikking waar en wanneer je maar wilt!

Bekijk de aanbieding 

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.