Het innovatie event Building Holland krijgt een digitale variant. De eerste online versie wordt gehouden op donderdag 25 juni en staat in het teken van circulariteit. Jaarlijks worden vier digitale edities georganiseerd.
Volgens Head of Events van Building Holland Dirk van Gemert is dit een logische ontwikkeling. “Voor bezoekers worden we een aanjager voor innovatie, kennis en verbinding in de bouw- en vastgoedsector. Voor onze partners zijn we een platform dat ervoor zorgt dat hun sales funnel gevuld is. We combineren hiermee een fysiek event met vier online momenten door het jaar.”
Deelname
De eerste Building Holland Digital is toegankelijk voor maximaal vijfhonderd bezoekers. Aan het online event kunnen alleen partners van Building Holland deelnemen. Bezoekers kunnen plaatsnemen op de mainstage, luisteren naar interessante presentaties, kunnen deelnemen aan innovatietafels en de innovatie boulevards bezoeken.
Lees ook:
Netwerken
Van Gemert: “We willen vooral een tool in de markt zetten die het mogelijk maakt te netwerken. In Building Holland Digital is daar ruimschoots gelegenheid voor. Bezoekers en partners kunnen elkaar letterlijk opzoeken. Ze kunnen ook via een elevator pitch van maximaal 180 seconden uitvinden of ze elkaar interessant vinden. Daarnaast beschikken alle online-partners over een eigen stand die ze naar eigen inzicht kunnen inrichten.”
Begin juni is het programma bekend. Vanaf dat moment is het voor bezoekers mogelijk zich te registreren.