Ga naar hoofdinhoud

Van weerstand naar transparant

Steeds meer bedrijven ontdekken de kracht en de macht van sociale media. Ook bedrijven in de bouwsector. Maar wat kun je er nu eigenlijk mee? Of beter nog: wat moet je ermee? Het boek ‘Van weerstand naar transparant’ beantwoord deze en andere vragen. De publicatie geeft inzicht in het nut en het gebruik van internet en sociale media in de bouw-, installatie- en vastgoedsector. Het gaat onder meer in op het belang van een goede website, waaraan die moet voldoen en hoe bedrijven ervoor kunnen zorgen dat ze online goed vindbaar zijn. Daarnaast wordt uitgelegd hoe Twitter, Facebook en LinkedIn voordelig voor het bedrijf kunnen worden ingezet.

M. Rutten en I. Sijpkens
Van weerstand naar transparant
Constructief
verschijnt medio november 2011
€ 39 (voorverkoop € 25)
www.internetindebouw.nl

Blijf voorop in de bouw met de Bouwwereld nieuwsbrief

Ontvang elke week het laatste (product)nieuws, trends en ontwikkelingen over bouwtechniek in je mailbox. Sluit je aan bij 16.000 bouwprofessionals en mis niets!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.